Home
De verkiezing
Motiveer je klant
Leer van je klant
Als je wint
Nieuws
Contact
Planning
Blijf op de hoogte
Partners

Nieuws

Brownies&DownieS wint de ‘Foodservice Award 2021’!

Amersfoort, 1 februari 2021 – De winnaars van de ‘Foodservice Award 2021’ zijn bekend! Brownies&DownieS werd voor de tweede keer verkozen tot het meest favoriete foodservice bedrijf van de consument. Met een gemiddeld eindcijfer van 8,10 is de koffieketen overallwinnaar geworden van de verkiezing. Het was niet alleen feest voor Brownies&DownieS – naast de overallwinnaar zijn er nog elf categoriewinnaars benoemd. De uitreiking vond plaats tijdens een speciale, virtuele editie van de Horecava: Horecava Limited.

Winnaar 2021

In deze bijzondere editie van de verkiezing, waarbij de meeste deelnemers (gedeeltelijk) gesloten zijn geweest, zijn er bijna 17.000 beoordelingen verzameld. Consumenten beoordeelden hun favoriete foodservice bedrijven op aspecten als sfeer, prijs-kwaliteit en gastvrijheid. Deze editie zijn er ook aspecten toegevoegd die zich specifiek op de situatie rondom COVID-19 richten, zoals veiligheid, hygiëne en service. Van alle aspecten vindt de consument het aspect prijs-kwaliteit het belangrijkst, gevolgd door assortiment, gemak en gastvrijheid.

De gastvrijheid van overallwinnaar Brownies&DownieS wordt het meest gewaardeerd – met een 9,10 scoren zij op dit aspect veruit het beste van alle deelnemers. Ook de aspecten sfeer en veiligheid hebben hoge scores gekregen bij de koffieketen.

Gemiddelde behaalde cijfers per aspect

CategorieWinnaarGemiddeld eindcijfer
BezorgenAH.NL7,16
Café's/RestaurantsDe Beren7,05
FastserviceDomino's Pizza7,14
HotelsVan Der Valk7,72
Koffie & LunchroomsBrownies&DownieS8,10
LeisureLandal Greenparks7,15
Marktkrament Stoepje8,06
PompshopsShell Tankstations7,07
SnackbarsKwalitaria7,86
SpeciaalzakenDe Keurslager7,48
To GoAH To Go6,97
OverallwinnaarBrownies&DownieS 
Amersfoort, 1 februari 2021

De genomineerden voor de ‘Foodservice Award 2021’ zijn bekend!

Amersfoort, 14 januari 2021 – De genomineerden voor de ‘Foodservice Award 2021’ verkiezing zijn bekend! Zesentwintig foodservice bedrijven maken kans op een (categorie)prijs. In deze bijzondere editie, waarbij de meeste deelnemers (gedeeltelijk) gesloten zijn geweest, zijn er bijna 17.000 beoordelingen verzameld. Consumenten beoordeelden hun favoriete foodservice bedrijf gemiddeld met een 7,12. De verkiezing is een initiatief van Q&A in samenwerking met Horecava en werd dit jaar voor de derde keer georganiseerd.

Domino’s Pizza, La Place en McDonald’s zijn grote kanshebbers voor een ‘Foodservice Award’. Zij wisten zich in meerdere categorieën te nomineren. Onder de overige genomineerden bevinden zich onder andere De Kaaskoning, Pathé Théatres, Subway, Gall & Gall, La Place en De Efteling.

Consument hecht het meeste waarde aan prijs-kwaliteit

De consument geeft bij de beoordeling van zijn favoriete foodservice bedrijf onder andere een oordeel over de prijs, het assortiment en de service. Deze editie zijn er ook aspecten toegevoegd die zich specifiek op de situatie rondom COVID-19 richten, zoals veiligheid, hygiëne en service. Van alle aspecten vindt de consument het aspect prijs-kwaliteit het belangrijkst, gevolgd door assortiment, gemak en gastvrijheid. Het gemak werd het hoogst beoordeeld: dit aspect heeft als gemiddeld eindcijfer een 8,00.

Gemiddelde behaalde cijfers per aspect

Prijs-kwaliteit7,41
Assortiment7,78
Bereikbaarheid7,89
Sfeer7,47
Gemak8,00
Gastvrijheid7,82
Veiligheid7,84
Hygiëne7,77
Service7,79

Bekendmaking van de winnaars

De winnaars zullen bekend worden gemaakt tijdens een speciale, virtuele editie van de Horecava: Horecava Limited. Op maandag 1 februari 2021 zal chefkok Pierre Wind tussen 17:30 en 18:00 uur de categoriewinnaars van de ‘Foodservice Award 2021’ feestelijk bekendmaken. Naast de categoriewinnaars maakt hij ook bekend wie er met de overalltitel vandoor gaat. De overallwinnaar is de categoriewinnaar met het hoogste eindcijfer. Winnaars mogen een jaar lang de titel 'Foodservice Award' binnen de categorie dragen.

De organisatie stelt voor alle genomineerden kaarten beschikbaar. Aanmelden voor deze uitreiking kan door een e-mail te sturen naar info@foodserviceaward.nl of door je voor Horecava Limited aan te melden via www.horecava.nl.

Genomineerden Foodservice Award 2021
Op alfabetische volgorde:

Bezorgen
AH.NL
Domino's Pizza
Jumbo.nl
Thuisbezorgd.nl

Café's/Restaurants
De Beren
La Place

Fastservice
Domino's Pizza
McDonald's

Hotels
Fletcher Hotels
Van Der Valk

Koffie & Lunchrooms
Brownies&Downies
Délifrance
Starbucks
Subway

Leisure
De Efteling
La Place
Landal Greenparks
Pathé Théatres
Roompot Vakanties

Marktkramen
De Kaaskoning
Holland Kaascentrum
t Stoepje

Pompshops
Esso Tankstations
Shell Tankstations

Snackbars
FEBO
Kwalitaria

Speciaalzaken
De Keurslager
Gall & Gall

To Go
AH To Go
McDonald's

De verkiezing gaat weer van start!

Binnenkort gaat de stemperiode van de ‘Foodservice Award 2021’ weer van start. In elf categorieën gaan we op zoek naar het Beste Foodservice bedrijf van Nederland. Wie het beste Foodservice Bedrijf is? Dat bepaald de consument!
Helaas heeft de corona crisis de sector hard geraakt. Door de beoordelingscriteria aan te laten sluiten op de huidige situatie, is de verkiezing relevanter dan ooit. Vanaf 24 september kan er gestemd worden.

Brownies&DownieS mocht afgelopen editie de overall titel in ontvangst nemen tijdens Horecava 2020. Helaas was er maar korte tijd om te genieten van het succes. De bezoekersaantallen in de horeca daalden namelijk hard. Gelukkig kunnen de meeste van onze favoriete horeca spots inmiddels weer open. Om die reden is deze verkiezing er nu ook om de horeca te ondersteunen. Dit doen we onder andere door gratis inzicht over de prestaties na deelname. Daarnaast zijn er specifieke aspecten in het nieuwe normaal die extra aandacht vereisen zoals ‘hygiëne’, ‘klantvriendelijkheid’ en ‘sfeer’. Consumenten kunnen bij het uitbrengen van hun stem hier een oordeel over geven. Foodservice bedrijven leren vervolgens van deze beoordelingen en van die van hun concurrenten.

Start nu jouw promotie campagne

Actief stemmen werven kan door een goede promotiecampagne. Deel de banner op je website of via een mailing, plaats een QR code naar je persoonlijke stempagina, op flyers of de kassabon. Consumenten maken via ons kans op mooie prijzen als ze hun stem uitbrengen.

BROWNIES&DOWNIES WINT FOODSERVICE AWARD 2020

Amsterdam, 14 januari 2020 – De winnaars van de ‘Foodservice Award 2020’ zijn bekend! Brownies&DownieS werd, met een 8,14 als eindcijfer, tot het meest favoriete foodservice bedrijf van de consument bekroond en is daarmee overallwinnaar van de verkiezing. Naast de koffieketen namen 12 andere foodservice bedrijven een award in ontvangst tijdens de Horecava in RAI Amsterdam.

In de afgelopen maanden beoordeelden consumenten hun favoriete foodservice bedrijf. Het resultaat? Ruim 20.000 stemmen. Foodservice bedrijven werden beoordeeld op aspecten als winkelgemak, productkwaliteit en uitstraling & beleving. Uit de verkiezing blijkt dat horecagasten kwaliteit van de producten het belangrijkst vinden bij hun keus voor een foodservice bedrijf, gevolgd door prijs en uitstraling en beleving.

Brownies&DownieS scoort het hoogst op het aspect klantvriendelijkheid van het personeel. Daarnaast wordt ook de uitstraling en beleving van de koffie & lunchroom erg gewaardeerd. Op deze onderdelen scoort geen enkele andere deelnemende foodservice keten beter.

Opvallend is dat de consument van alle onderdelen het minst tevreden is over de acties en aanbiedingen binnen de foodservice branche gevolgd door het prijsaspect. De aspecten waar de consument het meest tevreden over is zijn winkelgemak en klantvriendelijkheid van het personeel.

De winnaars van de ‘Foodservice Award’ 2020

Categorie Winnaar Gemiddeld eindcijfer
BezorgenDomino’s Pizza7,26
Café's/RestaurantsDe Beren Restaurants7,62
FastserviceMcDonald's6,93
Food retailAlbert Heijn6,80
HotelsVan Der Valk7,63
Koffie & LunchroomsBrownies&DownieS8,14
LeisureLa Place6,81
MarktkramenBakkerij ‘t Stoepje8,03
PompshopsTotal7,54
SnackbarsKwalitaria7,82
SpeciaalzakenDe Keurslager7,54
To GoAH to go6,95
Overall WinnaarBrownies&DownieS

Bekendmaking van de winnaars

De winnaars zullen bekend worden gemaakt op de Horecava in de RAI Amsterdam op dinsdag 14 januari 2020 om 16.00 uur in Hal 5. Naast het uitreiken van de prijzen zal Ynzo van Zanten, choco evangelist van Tony’s Chocolonely een presentatie verzorgen. Ook Takeaway.com zal meer vertellen over hun groeiambities.

Foodservice bedrijven die een categorieprijs winnen, maken ook kans op de overalltitel. De overallwinnaar is de categoriewinnaar met het hoogste eindcijfer. Winnaars mogen een jaar lang de titel 'Foodservice Award' binnen de categorie dragen.

De organisatie stelt voor alle genomineerden twee kaarten beschikbaar. Aanmelden voor deze uitreiking kan door een e-mail te sturen naar info@foodserviceaward.nl.

Amsterdam, 14 januari 2020

De genomineerden voor de ‘Foodservice Award 2020’!

Amersfoort, 3 december 2019 – De genomineerden voor de ‘Foodservice Award 2020’ verkiezing zijn bekend! Drieëndertig foodservice bedrijven maken kans op een (categorie)prijs. In deze tweede editie hebben consumenten ruim 20.000 beoordelingen gegeven met een gemiddelde waardering van een 6,91. De verkiezing is een initiatief van Q&A in samenwerking met Horecava en werd dit jaar voor de tweede keer georganiseerd.

Albert Heijn, La Place en McDonald’s zijn grote kanshebbers voor een ‘Foodservice Award’. Zij wisten zich in meerdere categorieën te nomineren. Onder de genomineerden bevinden zich onder andere horecaketens zoals Domino’s, Starbucks, De Keurslager en Kwalitaria.

Consument hecht het meeste waarde aan kwaliteit

De consument geeft bij de beoordeling van zijn favoriete foodservice bedrijf onder andere een oordeel over de prijs, het assortiment en de service. Van alle aspecten vindt de consument het kwaliteitsaspect het belangrijkst, gevolgd door prijs, winkelgemak en klantvriendelijkheid. Vorig jaar vond de consument het prijsaspect nog het belangrijkst. Het winkelgemak werd het hoogst beoordeeld: dit aspect heeft als gemiddeld eindcijfer een 7,99.

Gemiddelde behaalde cijfers per aspect

Winkelgemak7,99
Klantvriendelijkheid7,89
Kwaliteit van de producten7,83
Betrouwbaarheid7,83
Service7,72
Samenstelling assortiment7,68
Uitstraling en beleving7,62
Deskundigheid7,52
Prijs7,33
Acties en aanbiedingen7,25

Bekendmaking van de winnaars

De winnaars zullen bekend worden gemaakt op de Horecava in de RAI Amsterdam op dinsdag 14 januari 2020 om 16.00 uur in Hal 5. Naast het uitreiken van de prijzen zal Ynzo van Zanten, choco evangelist van Tony’s Chocolonely een presentatie verzorgen. Ook Takeaway.com zal meer vertellen over hun groeiambities.

Foodservice bedrijven die een categorieprijs winnen, maken ook kans op de overalltitel. De overallwinnaar is de categoriewinnaar met het hoogste eindcijfer. Winnaars mogen een jaar lang de titel 'Foodservice Award' binnen de categorie dragen.

De organisatie stelt voor alle genomineerden twee kaarten beschikbaar. Aanmelden voor deze uitreiking kan door een e-mail te sturen naar info@foodserviceaward.nl.

Genomineerden Foodservice Award 2019
Op alfabetische volgorde:

Bezorgen

AH.NL
Domino's Pizza
Thuisbezorgd.nl

Café's/Restaurants

De Beren Restaurants
La Place

Fastservice

Burger King
KFC
McDonald's

Food retail

AH Supermarkten
Hema
Ikea
LIDL

Hotels

Fletcher Hotels
Van Der Valk

Koffie & Lunchrooms

Bagels & Beans
Brownies&Downies
Délifrance
Starbucks

Leisure

De Efteling
La Place
Landal Greenparks
Pathé Théatres

Marktkramen

Holland Kaascentrum
t Stoepje

Pompshops

Shell Tankstations
Total Tankstations

Snackbars

FEBO
Kwalitaria

Speciaalzaken

Bakker Bart
De Keurslager
Gall & Gall

To Go

AH To Go
McDonald's
Amersfoort, 3 december 2019

Horecava en Q&A gaan van start met tweede editie van de ‘Foodservice Award’
Nederlandse horecabezoeker bepaalt het beste foodservice bedrijf

Amsterdam, 26 juni 2019 – Q&A en Horecava zetten de samenwerking rondom de ‘Foodservice Award’ voort. Vorig jaar startten beide ondernemingen een samenwerking om de mening van de consument binnen de horecabranche te verzamelen. Na een succesvolle eerste editie met tien winnaars, meer dan 22.000 stemmen en een feestelijke uitreiking op de Horecava, wordt de verkiezing voortgezet. De tweede editie van de ‘Foodservice Award’ start in september.

De waarde van de ‘Foodservice Award’

De eerste editie gaf waardevolle inzichten over de branche, zoals hoge cijfers op de aspecten winkelgemak (7,99) en klantvriendelijkheid (7,92). Daarnaast hebben veel winnaars de winst gecommuniceerd naar hun klanten via het winnaarslogo. Yoghurt Barn mocht zich uiteindelijk het allerbeste foodservice bedrijf van 2019 noemen. Met een 8,97 op kwaliteit van de producten, een 8,90 op uitstraling en beleving en met een 8,17 overall beoordeelde de consument hen van alle deelnemers het best.

Over de verkiezing

Ten opzichte van vorig jaar zijn er enkele verbeteringen doorgevoerd binnen de verkiezing opzet. Zo zijn de bestaande categorieën aangepast. Er is dit jaar een onderscheidt gemaakt tussen fastservice en snackbars. Daarnaast zijn alle leisure categorieën samengevoegd tot één categorie. De naamgeving van tankstations is veranderd in pompshops. Ook is er dit jaar ruimte voor marktkramen om ook deel te nemen aan de verkiezing.
De ‘Foodservice Award’ onderscheidt de volgende dertien categorieën: Koffie & Lunchrooms, Fastservice, Snackbars, Hotels, Cafés/Restaurants, To Go, Pompshops, Leisure, Catering, Bezorgen, Speciaalzaken, Food Retail en Marktkramen.

Alle Nederlandse foodservice bedrijven met minimaal vijf vestigingen kunnen deelnemen aan de verkiezing. Consumenten beoordelen bedrijven op aspecten als service, kwaliteit van producten en gastvrijheid. Mark Veldkamp, Commercial Director van Q&A over de verkiezing: ”Met een groot klanttevredenheidsonderzoek in de vorm van een verkiezing, leren we van de consument over de sector. Het doel is om onze klanten te helpen beter te presteren. Door rankings aan te brengen maken we duidelijk wie de best presterende foodservice bedrijven in Nederland zijn.”

Vanaf 17 juni kunnen foodservice bedrijven zich gratis aanmelden voor deelname. Tussen 17 september en 12 november beoordelen consumenten hun favoriete foodservice bedrijf. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de feestelijke uitreiking op dinsdag 14 januari 2019 tijdens de Horecava in RAI Amsterdam. Genomineerden, sponsoren en andere belanghebbenden kunnen hierbij aanwezig zijn. Het bedrijf dat door de consument als beste wordt beoordeeld, mag zich een jaar lang de beste in foodservice noemen. Ga voor meer informatie naar info.foodserviceaward.nl.

Amsterdam, 26 juni 2019

Yoghurt Barn het favoriete Foodservicebedrijf

Amsterdam, 8 januari 2019 – De winnaars van de allereerste editie van ‘Foodservice Award’ zijn bekend! Yoghurt Barn werd, met een 8,17 als eindcijfer, tot overallwinnaar bekroond. Naast de yoghurtketen namen 8 andere foodservicebedrijven een categorieprijs in ontvangst tijdens de Horecava in RAI Amsterdam.

In de afgelopen maanden beoordeelden consumenten hun favoriete foodservicebedrijf. Het resultaat? Ruim 20.000 stemmen. Foodservicebedrijven werden beoordeeld op aspecten als prijs, productkwaliteit en uitstraling & beleving. Horecagasten vinden prijs het belangrijkste aspect, gevolgd door kwaliteit van de producten. Het gemiddelde eindcijfer van deze verkiezing was 7,06.

De winnaars van de ‘Foodservice Award’ 2019

Categorie Winnaar Gemiddeld eindcijfer
BezorgenThuisbezorgd.nl7,13
CateringVITAM7,92
FastfoodMc Donald's7,14
HotelsVan der Valk7,72
Koffie & lunchroomsYoghurt Barn8,17
OnderwegLa Place6,92
RestaurantsLa Place7,20
SpeciaalzakenKeurslager7,49
SupermarktenLidl7,66
TankstationsTotal7,55
Amsterdam, 8 januari 2019

Dit zijn de genomineerden voor de ‘Foodservice Award 2019’!

Amersfoort, 4 december 2018 – De genomineerden voor de ‘Foodservice Award 2019’ verkiezing zijn bekend! Negenentwintig foodservice bedrijven maken kans op een (categorie)prijs. In deze eerste editie hebben consumenten ruim 20.000 beoordelingen gegeven. De gemiddelde waardering voor foodservice bedrijven is een 7,06. De verkiezing is een initiatief van Q&A in samenwerking met Horecava en werd dit jaar voor het eerst georganiseerd.

La Place en McDonald’s zijn grote kanshebbers voor het winnen van een prijs van de ‘Foodservice Award’ verkiezing. Zij wisten zich in meerdere categorieën te nomineren. Onder de genomineerden bevinden zich fastfoodketens, restaurants en supermarkten, zoals KFC, Loetje en Dirk van den Broek. Ook deelnemers als Total, Yoghurt Barn en Leo op het werk! hebben zich bij de genomineerden weten te voegen.

Consument hecht het meeste waarde aan de prijs

De consument geeft bij de beoordeling van zijn favoriete foodservice bedrijf onder andere een oordeel over de prijs, het assortiment en de service. Van alle aspecten vindt de consument het prijsaspect het belangrijkst, gevolgd door kwaliteit, winkelgemak en klantvriendelijkheid. Het winkelgemak werd het hoogst beoordeeld: dit aspect heeft als gemiddeld eindcijfer een 7,99.

Gemiddelde behaalde cijfers per aspect

Prijs7,55
Acties en aanbiedingen7,35
Kwaliteit van de producten7,86
Samenstelling assortiment7,73
Deskundigheid7,57
Klantvriendelijkheid7,92
Service7,78
Uitstraling en beleving7,67
Winkelgemak7,99
Betrouwbaarheid7,84

Bekendmaking van de winnaars

De winnaars zullen bekend worden gemaakt op dinsdag 8 januari 2019. Dit feestelijke moment vindt plaats in het InnovationLAB op de Horecava in de RAI Amsterdam. De winnaars mogen een jaar lang de titel 'Foodservice Award' binnen de categorie dragen.

Foodservice bedrijven die een categorieprijs winnen, maken ook kans op de overalltitel: ‘Foodservice Award’. De overallwinnaar is de categoriewinnaar met het hoogste eindcijfer.

De organisatie stelt voor alle genomineerden twee kaarten beschikbaar. Aanmelden voor deze uitreiking kan door een e-mail te sturen naar info@foodserviceaward.nl.

Genomineerden Foodservice Award 2019
Op alfabetische volgorde:

Bezorgen
HelloFresh
Thuisbezorgd.nl

Catering
Leo op het werk!
VITAM

Fast Food
Domino's
FEBO
KFC
Kwalitaria
McDonald's

Hotels
Fletcher Hotels
Van der Valk

Koffie & lunchrooms
Intratuin
Yoghurt Barn

Onderweg
AH to go
La Place
McDonald's

Restaurants
De Beren
Humphrey's
La Cubanita
La Place
Loetje

Speciaalzaken
Gall & Gall
Keurslager

Supermarkten
Albert Heijn / AH.NL
Aldi
Dirk van den Broek
Jumbo Supermarkt / Jumbo.com
Lidl

Tankstations
Deli by Shell
Esso Tankstation
Total

Amersfoort, 4 december 2018

Horecava en Q&A introduceren ‘Foodservice Award’
Nederlandse horecabezoeker bepaalt het beste foodservice bedrijf

De grootste consumentenverkiezingen van Nederland krijgen er een nieuwe versie bij: de ‘Foodservice Award’. Q&A, de organisatie achter de bekende ‘Retailer of the Year’ verkiezingen, start hiervoor een samenwerking met Horecava. Middels een verkiezing wordt het meest favoriete foodservice bedrijf van de Nederlandse consument achterhaald. De eerste editie van de ‘Foodservice Award’ start in september.

De hedendaagse consument geeft graag zijn mening over de diverse foodservice outlets. De behoefte om deze mening te delen is de reden voor de start van de ‘Foodservice Award’. Hiervoor slaan Q&A en Horecava de handen ineen. Luuk Scholte, Group Food Director Horecava: “Na de diverse vakjury verkiezingen die onze branche rijk is, vindt Horecava het met de introductie van de ‘Foodservice Award’ ook belangrijk om de gast in de horeca een stem te geven. De branche bloeit en er ontstaan veel nieuwe horeca initiatieven; het is daarom juist belangrijk de Nederlandse consument om zijn oordeel te vragen. Met deze publieksverkiezing biedt Horecava diverse foodservice outlets in Nederland een unieke marketingtool om de gast nog meer aan zich te binden en blijvende ambassadeurs te creëren.”

Retail vs. foodservice
Ook voor Q&A is de foodservice-industrie niet onbekend. Het retail adviesbureau ziet veel overeenkomsten tussen de twee branches. Mark Veldkamp, commercieel directeur van Q&A: “Bij Q&A vinden wij retail het mooiste vakgebied dat er is; midden in de samenleving en enorm dynamisch. Op dit moment is de retail aan enorme verandering onderhevig door verschillende invloeden van buitenaf. De foodservicebranche biedt de consument waarde door middel van gemak, genot, gezondheid en verantwoord ondernemen. Daarbij: de consument verandert niet, maar zijn hulpmiddelen veranderen om uiteindelijk in zijn behoefte te voorzien.”

De waarde van de ‘Foodservice Award’
De ‘Foodservice Award’ onderscheidt verschillende categorieën: Attractieparken, Bezorgen, Bioscopen, Catering, Dierentuinen, Fastfood, Hotels, Koffie & Lunchrooms, Onderweg, Restaurants, Speciaalzaken, Supermarkten, Tankstations, Vakantieparken, Wellness. Alle Nederlandse foodservice bedrijven met minimaal vijf vestigingen kunnen deelnemen aan de verkiezing. Consumenten beoordelen bedrijven op aspecten als service, kwaliteit van producten en gastvrijheid. Mark Veldkamp over de verkiezing: ”Met een groot klanttevredenheidsonderzoek in de vorm van een verkiezing, leren we van de consument over de sector. Het doel is om onze klanten te helpen beter te presteren. Door rankings aan te brengen maken we duidelijk wie de best presterende foodservice bedrijven in Nederland zijn.”

De verkiezing
Vanaf 1 juni kunnen foodservice bedrijven zich aanmelden voor deelname aan deze gloednieuwe verkiezing. De stemperiode is van 3 september tot en met 15 november. De bekendmaking van de winnaars is tijdens de feestelijke gala avond op 8 januari 2019 tijdens de Horecava in de RAI in Amsterdam. Genomineerden, sponsoren en andere belanghebbenden kunnen hierbij aanwezig zijn. Het bedrijf dat door de consument als beste wordt beoordeeld, mag zich een jaar lang de beste in foodservice noemen. Ga voor meer informatie naar info.foodserviceaward.nl.

Amsterdam, 15 mei 2018